året, händelser, jul, nyår, vad mer?

Det är december, 26 december för att vara mer specifik. Det är snart jul, och jag längtar men längtar inte. Jag älskar att vakna upp på julaftonsmorgonen då jag sett min julstrumpa hänga alldeles bredvid mig med ett par paket i. Älskar att öppna upp dom och tänka på fina minnen. Men jag gillar det även inte. För är det julafton, är det snart nyår, och det betyder att ett heöt år redan har hunnit rusa förbi. Och vad har jag egentligen gjort under året. Det jag vet och har vetet länge är att människor har förändrats, både till det sämre och bättre. Jag har lärt mig saker jag inte velat lära mig och jag har lärt mig saker som jag kommer ha användning för hela livet. Det är hemskt hur snabbt tiden går, och jag som vill göra så många saker känner att jag inte fått något vettigt gjort.

Saker jag minns och kan komma tt tänka på nu som hänt är bl.a.
• Cypern
• Bus med lillasyster
• Vann över Anna på Budo Nord
• Jag 18 år
• ....
• ...

Ja, kommer inte på fler sake just nu, kanske för att jag känner mig stressad.
Jag hatar det, det är så jag kännt mig mestadels under året, stressad. Det tär på en, så otroligt mycket. Jag söker efter perfektion, men man kan aldrig nå det, inte ens om man vill. Kan det vara därför? Aldrig nöjd med något, kan vara så ja.


Men även ifall saker gått dåligt och att det gått utför och att det kännts för jävligt så håller jag tummarna för att det skall bli bättre, och det hoppas jag verkligen, och det som redan går bra skall fortsätta så eller bli ännu bättre. Jag  älskar att de som ställt upp för mig ställt upp för mig ich jag älskar att vissa människor gör mig glada och lyckliga. Fortsätt emd det, snälla, för det betyder oerhört mycket!

Puss och kram, och god jul på er alla :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0