Blommor

Planterade om ett par blommor igår, blev jätte fint i de krukorna jag hittade som mamma inte använder. =)
Blivit på så sjukt pysselhumör så jag vet inte vad. Hittade en blogg som handlade om inredning, kollade igenom hela den i förrgårkväll och gjorde mig sjukt suger på att göra om överallt =)
Vill ha en egen lägenhet jag kan göra om i hur mycket jag vill och hur jag vill, skulle sitta fint!
Kommit på ett par bra julklappar, och det gör att jag också får pyssla en del, myyyys =) Men jag vet bara inte om det är någon som jag ska ge julklapp i år som vill ha det typ, men det märker vi alltid ;D haha!


PUSS :)
har föresten kvar en halv lussebulle i min väska !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0