come in to me

Sitter hemma, har varit en helvetes dag samtidigt som den har varit helt okej egentligen.
Jag är otroligt glad för att jag har Alexandra, Sandra och Helena måste jag säga! Ni gör mig så glad tjejer och jag är tacksam för att ni alltid ställer upp ! <3 :)
Puss på er söta flickor små :)
På onsdag ska vi ha fett skoj, längtar som fan, förbres er, för vi ska ösa på ;D tiihiii *
Tack Alle för allt <3333

Vet inte om jag ska vara hemma idag eller om jag ska försöka ta mig hemifrån. Går ett program klockan 19,00 på 3:an som jag skulle vilja se, vuxna som möter barn i olika frågor, och barnen verkar vara ganska så mycket smartare än de vuxna, precis som alltid ;D Sen så vill jag se på Idolfinalen som är idag, men palla själv egentligen. Har ju systeryster så klart, fast hon är lite vresig påmig baar för jag tog lussekransen som hon hade gjort... fast jag skulle nog också blivit lite småvfresig då ;) ^^ hahahah!
Skulle vara så sjukt mysigt och bara sticka till stan och fika, men alla ska typ ut och festa som jag vet... så blir nog inte någon väldigt populär fråga. Just därför vill jag ut med, alla ska typ ut idag. Jag vill dock inte riktigt lägga pengarna på det nu för jag behöver dom till bättre saker, men det räcker ju med att jag betlar inträde dock, har ju också -40 tror jag någon stans här på rummet, haha! Någon stans var det ja! xD
orkar typ inget idag känns det som, funderar på att kolla film, har ju faktiskt itne sett Step up filmerna, och jag har ettan på datorn sen typ 2-3 månader sen.


Puss, något förslag på något att göra ikväll?

Jag kan föresten lite bokföring nu, kan t.ex. gföra verifikationer i SPCS nu,
det som pappa skulle läsrt mig för två år sedan som han inte gjort...
Men nu så kan jag det =)



Kommentarer
Alle

Älskar dej vännen <3<3<3

2008-12-13 @ 13:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0