Gekås

Ja, jag ska till Gekås idag, med mamma och systeryster. Ska bli skoj faktiskt. Jag ska köra dit, ska bli asmysigt tycker jag!! :)
Var på lagfest igår, var mysigt. Träffade Rasmus, Alle och Sandra en stund under där med när jag var på en litebn utflyjkt, mysmys, hihihii ^^

Sen så var det ju studentfest i onsdes, var kulikul måste jag säga, asskönt att bara vara glad och dansa och en massa annat skoj =) SEN SÅ HAR JAG LOV NU!
Mer om detta senare, måste hjälpa till att st'äda lite och pyssla om huset innan jag skall köra mig och flickorna till Gekås för att shoppa julklappar till diverse folk (mig själv bl.a., men måste u ha trosor  ;D)

KÖSS :)



Kommentarer
Petra

ses snart? :) <3

2008-12-20 @ 14:06:08
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0