God jul och god fortsättning

Än så länge har inte det nya året påbörjats, men just nu känns det som att det kommer att börja på ett väldigt bra sätt. Saker kommer att på ett sätt startas på nytt och hopp har kommit, i alla fall från min sida. Hopp som jag saknat och tankar som jag glömt jag en gång önskade nästan. Jag hoppas att 2009 kan bli ett mycket lyckligare år. detta året har inet varit kattskit, det har det verkligen inte, men fler motgångar än medgånger har det varit, det kan jag erkänna.

Ska snart till stan tror jag, behöver smink, sen så måste jag hämta prylar från Linnea och Rebecca. NI får höra om Julen hitills senare, nu behöver jag ta tag i mitt utseende så folk kan se på mig utan att direkt behöva vända bort ögonen för att det svider.

Puss på er, och hoppas verkligen att ni haft en bra jul, för det har jag faktiskt haft, riktigt ´bra. En av de bättre tror jag, och det är jag mer än lycklig över! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0