Halvtimme sen hemma igen

Känner mig inte toppenfrisk, utan lite smårisig och så, så det blev att strunta i första lektionen.  Eftersom jag ska lämna in det arbete efter julen så känner jag att jag kunde ta mig den tiden till att sova och annat. Blev att jag gick upp vid tjugo över åtta idag. Klädde på mig, åt, sminkade mig och allt annat som jag behövde. Kom till lektionen fem minuter senare eftersom jag träffade Alel ifdörren ut som var på väg hem. Blev avundsjuk på att han fick gå hem, fast endast en kort stund :)
Kom till lektionen och fick efter sju minuter gå därifrån. Kalle och Pernilla var tvungna att hämta tvåorna och de som prövar på att gå samhäll/idrott idag i sporthallen. Fast vi skulle ändå inte haft en hel lektion eftersom vi ska börja på uppgiften vi fått till våren.
Har gjort Livsåskådningsuppgiften klar nästan. Måste bara komma på vad de jäkla religionerna heter xD haaha, tabbe där :P

Ska snart göra labbarna, för då har jag ingen skola i morgon =)


PUSS :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0