IDOLFINALEN !!!!!

Måste faktiskt säga att rätt person vann. Tycker faktiskt att Kevin skulle vunnit, vilket han också gjorde! Alice är också ruskigt bra, och hon sjunger like a queen, men det saknas något i hennes röst tycker jag.



♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

Låg här hemma på mitt rum med tända ljus och kollade på finalen, kollade även lite på femmans film som är bra också, sett den innan, medans det var reklam och annat tjaffs på idol. 
(Medans alla andra är ute och festar) haha. Nej, men det är ändå ganska skönt att få vara hemma och bara vila lite, ska ju festa på onsdag och fredag veckan som kommer, sen så får vi se vad som händer på torsdag =) hahaha!

Nej, nu ska jag göra något och sen så ska jag nog sova, har inte feber längre som jag haft under dagen.
PÖSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0