Jag grät som en bäbis igår och idag har jag tränat

Gud vad jag är glad att jag tränade idag, underbart, och svettades som en gris, bokstavligen talat (fast grisar svettas ju inte :S och jag svettades inte inte, hahahahahah!! ) Jaja, skämt åtsido ;D

Kom till skolan och hade 5 minuters lektion, vara bara att hitta Marina för att veta betyget i PRaktisk Marknadsföring. MVG!!! Så jäkla lycklig jag blev eller, hon gjorde min dag, helt klart! =)
Sen så hem och fixa och dona. Satte mig ner vid datorn coh gjorde det sista jagg kunde göra hemma. Sedan har jag setat och tittat på maaaassa inredning på internett, vilket har varit väldigft kul och inspirerande :)

Sedan så blev det att laga lunch till pappa och mig. Mestadels setat vid datorn idag faktiskt, tills jag kände att mina ögon ändrat form (till fyrkantiga). Då gick jag runt i huset och var rastlös. Har varit ute med hunden ett apr gånger idag också ja. Sen så Friskis vid halv sju och tränade på gymmet i ca 1 timme. Bastade lääänge och tvättade sen håret samt balsamerade det. Kom hem och fick mat, korvstråganoff med ris.

Så klart kollat Prison Break och fick pappa att hjälpa mig med speglarna. Har fått ta Josefines två (av 3) speglar. Är sådanna slama krokiga från IKEA som papap hjälpa mig limma fast på mina garderobdörrar, på insidan.

Vill till Gekås och UIlared, till Inger och till Stockholm! Men icke sa Nicke, inte något utav det blir det antagligen, gud vad sur jag är på min mamma för detta!!! USCH säger jag ju bara!!

Pusspuss, hors i morogn.
Foresten, jag grat for jag laste min bok, den var sorglig, men de borjar bli lite gladare nu tror jag.... man lar sig leva med sadanna saker helt enkelt...



Kommentarer
Petra

jag har också mvg i praktisk marknadsföring :D mohaha,

Vi ska snart ses??? :P <3

2008-12-16 @ 12:33:39
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0