Lucia, 13 december 2008

Har inte sett något Luciafirande alls idag, vet inte när det gick i morse och jag okrade inte kolla i tidningen igår, så jag kände att det fick bli som det blir. Mår sådär idag, ska leka med Becca sen, men får se hur det blir för börjar må dåligt igen =(
Pysslade i förmiddes :))))))
Gick upp nästan exakt klockan 9. Gick ut med hunden för tyckte synd om henne eftersom ingen hade varit ute med henne innan under morgonen. Kom hem ca halvtimme senare och åt lite frukost. Tog en dusch och klädde på mig. Sedan började jag pyssla med mina fina blommor och krukor och annat skoj som man kan ha till det. Fick två fina arrangemang färdiga ( inte fler eftersom vi inte hade tillräckligt med jord.... ).
Sedan så åkte syster och mor till Stenstorp för syster har SM i helgen. Så jag gick upp och fixade lite. Pappa kom hem vid kvart i ett och vi åkte till Stenstorp för att se deras första match. De förlorade tyvärr, men vinner förhoppningsvis nästa match!
Pappa och jag åkte en snabbis till apoteket och skaffa tillbehör och han lämnade mig hemma för att sedan igen åka till jobbet. Jag pysslar lite mer just nu med en grej på övervåningen.
Men hemlis * :)

Behöver åka till stan och köpa papper och fix-saker så jag kan göra julkort! Sen så måste jag verkligen snart till Gekås också anser jag =)

KÖSS :)


Kommentarer
Malin

Jag tror det går i repris ikväll vid åtta. Men är inte säker! Hade tänkt kolla på det själv, eftersom jag av någon anledning missade det imorse! ;)

2008-12-13 @ 15:36:44
URL: http://sandinus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0