Måndag, 2 dagar innan nyårsafton. Vilket betyder att det snart är ett nytt år som påbörjats. Take a chance.

Var hos farmor och farfar i tisdgas, pappa fick köra dit, jag fick köra hem. Vi åt och bara tog det lugnt, som vi alltid gör hos farmor och farfar :) Alltid mysigt att vara därnere, saknar dom! Saknar atmosfärens om är där nere. Jag är rädd dom. Det är ju trots allt min farmor och farfar!
Kom hem runt två tiden (eftersom jag måste köra lagligt) ^^. Mormor och morfar kom senare under dagen men då var jag, mamma och josefine i stana och fixade de sista julklapparna. Det var mysigt. Så när vi kom hem hade redan mormor och morfar anlänt så det blev ett lite mindre kramkalas och sedan lite prat. Kommer inte ihåg vad vi gjorde, men det var väls koj, haha! Åt gott och tog det lugnt under kvällen men lite TV och mys.
Julaftons morgonen började bara bra :) Så klart så vaknade vi jätte sent (om man jämför med mormor och morfar som kommer in i huset runt 7-8 tiden). Eftersom jag är 18 år och s.k. vuxen så får jag fortfarande julstrumpa med paket i på morgonen, skillnaden io år var att jag var tvungen att säga till att jag ville ha det ^^
Julafton var faktiskt riktigt bra, jag behövde detta. Jag tror att det blev lite av en vändning av ett slag, saknar som vanligtvis händer kanske kommer att bli borta. Håll tumarna (Y):.
Fick massa paket, så många att jag skämdes, men så klart blev jag glad över dom, det blir jag alltid!! Att någon tänker på en och vill ge en något är det som räknas för mig, sen att jag får ngt eller inte, utan bara en tanke, det räcker också gott och väl, mer än så! (Fredagen innan hade jag tappat min mobil så blev inga kära julhälsningar på sms, men jag hoppas att folk vet att jag tänkte på dom ändå! :)) (Mobilen kom också fram på annandagen :))
Annandagen var jag på stan en liten stund med Rasmus, han letade kläder som jag fick hjälpa honom vilja ut =) Stolt ^^ ;) haha! Sen så var det att ta det lugn hemma hos honom med lite fika och dant. Blev att åka hem och käka och ta det lite lugnt. Sen in i duschen och göra mig i ordning för kvällen då vi skulle ut. JAg skulle först till Linnea som fyllde 18 år den 23 december. Vi fick middag och hade det trevligt. Sedan så blev jag och tre till skjutsade av Katta in till stan medan de andra fick ta bussen, hehe. Kom in till stan och tog oss en promenad medans vi väntade på de andra. De andra hittade vi och mötte upp. Jag hoppade på Rasmus och gick emd honom resterande tiden av kvällen i stort sätt. Stack till B&B och var där resten av kvällenm, men var kyyyyl :) 
Dock försvann alla ett tag, men men, jag klarade mig, som alltid =)
Åkte taxi hem med Ida efter att hon och Karin fått i sig lite mat. Hemma rätt sent och somnade väldigt fort. Dagen efter var det trött. Var hemma hela dagen. Glodde TV och spelade BUZZ med de andra "växna" hahahahaha!!
Fredag blev det utgång igen (förrgår:)). Sms:ade runt och fick höra från Rasmus och Sandra :) Sandra och jag stack till Rasmus n'är jag var klar och träffats i stan och var där en liten stund. Fick lite mat och sen fick Pontus köra oss till Tylösand där vi var på förfest hon en klasskompis till Rasmus, trevligttrevligt :). Sen så tog jag, Rasmus och Sandra bussen till stan och satte och på Aischian en stund. Gick vidare senare men hade kul under kvällen!!! :)
Morgonen efter var väldigt trött och gjorde inte mycket alls.
Nu ska jag snart till Rasmus, ska gå på stan och glo lite, sen träffa Rebecca! :)

Gött läst ;D
PUSS :)


Föresten, vad gör ni på Nyår??????



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0