Måndag kväll - uppblåst

Var på gymmet och tränade lite idag, och lite var nog faktiskt ledordet för den träningen. Tycker inte att det är skoj att träna på gymmet själv. Träffade Martin där faktiskt, kul att se honom, det var äbven hans första träning på lovet, så jag är ju inte ensam om att latmasken kommit fram ur en nu när jul är runtom en ;D hahaha!!
I morgon ska jag faktiskt gå på skivstångs-passet, hoppas att det är skoj och ger massa bra träning! :)
Kom hem och fuskade lite, men blev två koppar te, så mätt sen maten innan träningen... Sen så setat vid datorn hela kvällen, + tittat på Prison Break.
Asså det är så bra, och han är så snygg. Vet baar inte om jag orkar följa det en säsong till, nu får dom fan ge upp. Men eftersom jag vill se hur det slutar betyder detta att jag kommer sitta den 12 januari framför TV:n igen och se om dom får tag i Scylla och kan förgöra The Company :D

Sitter hör och tycker lite synd om mig men ser fram emot morgondagens träning, Rebecca skall med så skall bli väldigt roligt faktiskt!! :) (F)


Nej, dags för andra roligheter, sen om ett tag sova.
Måste först byta glödlampan vis sängen så jag kan läsa ett par sidor innan jag somnar också.

Pssst, puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0