SMYCKEN I STORA LASS!

FREDAG - KOLLA IN: caansmyckenuf.blogg.se


Setat och tagit kort på smyckena igen, för när jag tog dom hos Andrea blev de jättre suddiga, nu blev de lite bättre som tur var. Ska snart lämna in min kamera, och för en gång skull, eller som vanligt kanske man skall säga, har jag inte gjort något spe4ciellt med kameran, det bara blir så..... usch, det är tråkigt. Men jag har ingen tur med tekniska ochelektroniska prylar, inte något alls. Inte datorn ller mobilen heller för den delen! Suck...

Längta tills lördag då jag ska på maskerad :) grrrrrrr ^^

Varit en välödans trevlig och skön dag, men också egentligen lite jobbig, haha.
Jag stack till stan som jag skulle faktiskt, lite stolt är jag ju faktiskt över mig själv för det :) haha.
Åkte buss in, kollade efter presenter, men träffade Jecka i allt detta stimm inne på Lagerhouse som var mitt första stopp. Så snackade jag med henne i ca en halvtimme allt som allt. Hon hittade en söt present som jag köpte och vi gick vidare. Vid stora tog skiljdes våra vägar åt. Jag gick in på H&M med hittade inget så gick vidare till en annan affär. Som jag hittade värsta bra julklapparna i, riktigt bra! Och jag som hade tänkt att inte gå in där.... PYTTSAN VET JAG :)
Sen så gick jag till Malin och Hanna och pratade med dom en massa, haha, Malin kan seriöst inte vara lvarlig, det gillar vi med henne! :) hahahahah! =D
Till dom gick jag och jag gick sen till Andrea och hämtade min cykel, knackade på men ingen öppnade så tog den och cyklade hem. Kom på nu att jag inte sagt till att jag tagit det.. och ändå ringde jag Andrea inna, haha. jaja, jag säger det i morgon eller ngt =)
Sen så kom jag hem och började plcoak undan på rummet, det börjar faktiskt bli riktigt fint här nu, det är så mysigt, ska bara:
• få undan det sista
• tömma byrån
• skaffa hyllor
• hoppas på att jag i julklapp får
- ryamatta
- fotölj
- golvkandelaber i silver

och sedan önskar jag ju mig en massa mer också, men det hör ju inte till den "riktiga" inredningen. haha.

Nej folk, nu får ni ta och skärpa er, det är en dag i morgon också. God natt och bra läst <'7 :)
P.S : fick väldigt bra betyg på geografi-arbetet, som jag trodde jag skulle faila helt totalt på :)



Kommentarer
Malin

Nej vi har fått det bekräftat nu! Jag kan INTE vara allvarlig! haha!! :D

2008-12-05 @ 07:48:47
URL: http://sandinus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0