SNART LOOOOOV!!! :)

Ja, det är snart lov, men det är fan inte roiga att plugga för det! Nu har jag typ fem grejer kvar, en ska in efter jul, som tur är, för jag skulle aldrig pallat annars!!!
Va i skolan klockan sju idag för skulle köpa stundentbiljett, så nu är det klirrat och nu är det bara outfitten kvar, och kanske en liten minidetalj också´, men det tar jag nästa vecka :P haha. =) Ska bli ruskigt kul iaf  och jag ser fram emot det!

Börjar bli sjuk känner jag.. men jag ska köra idag iaf, sen plugga. Ska göra klart marknadsföringsarbete idag, sagt det många gånger, men eftersom det ska in i morgon så BLIR det klart idag............
Ska till blomsterlandet idag med mor min och köpa blommor och jord, skit kul!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0