Stanistan

Ska snart ta bussen till stan. Jag orkar inte ta mig orken till att cykla, eftersom min stora otur idag vill jag inte ta den chansen. Jag ska försöka hitta en present till Alex, har komit på en sak jag ska köpa till Jullan iaf, haha :)
Sen så ska jag förbi Malin och säga hej och sen så ska jag nog åter ta mig hemmåt. Behöver plugga lite grand och sen ska jag se om jag hinner och orkar träna. Antagligen judo, var ett tag sen.

Jag kom på när jag cyklade hem. Skulle jag haft mer folk att träna med, tjejer i min vikt och storlek och tjejer med den kapacitet och kunnande av judo att träna med skulle jag redan nu vara bäst i världen. Eller kanske inte bäst i världen, jag hade ju itne fått de kunskaper jag har idag om så skulle varit. Men om jag i alla fall skulle haft någon att träna ordentligt med skulle jag nog inte haft dessa problem som jag har idag med judon. Jag skulle fortfarande tycka det var jätte skoj och jag skulle tycka det var kul att komma till träningen, kanske till och med vare sig vem som håller träninge. Sistnämde vet jag inte om det skulle lösas, men sen så vet man ju aldrig.
Nu menar jag inte att jag ångrar ngt med judon så, jag bara önskade att jag hade haft lite bättre förutsättningar för det skulle gjort att idag skulle varit en aning enklare. Men samtidigt finns det så mycket som jag tycker är bra också.

Nej, nu ska jag kila, puss.
Föresten så är min hum inte duktig alls just nu. Springer ifrån en fastän man säger till henne att inte göra det och äter på saker här hemma. Gissa om vi är trötta på detta nu? När ska hon lära sig?
suck...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0