Tränaaaaaaaaa

Hunden ligger bredvid mig och tuggar på sitt ben, och här sitter jag, vid datorn nere vid köket och slöar. Rebecca ska komma om en stund, vet ej när, men idag i alla fall, haha!! Ska försöka träna ikväll också, på gymmet, känner att jag behöver och vill det. Är en sån underbart skön känsla efter man har tränat, inte bara slötränat, utan tagit i så man känner att det gjort nytta, både för kropp och själ. Sitter och funderar på när gymkortet går ut och jag behöver köpa nytt. Till nästa år har det ju även höjts med 200 kr har jag läst  mig till, men men. Jag har nog inte tjänat så jätte mycket på det i år om jag ska vara ärlig, men jag känner att jag har haft så mycket annat. Men till nästa år skall jag prioritera. det har jag även gjort i år, men nästa år vill jag skall bli lite bättre ändå på den fronten, och det kommer det bli, för jag har bestämt mig! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0