Uppstoppad

Uppstoppad

Ja, vad är det som kan vara uppstoppat undrar ni då kanske, eller?
Vill ni verkligen veta det? Nej, jag skulle inte tro det =) haha!!!


Usch, jag känner mig hemskt, jag känner mig just nu lite värdelös på ett sätt. Ett sätt som inte riktigt går att beskriva. Jag försöker hela tiden men allt går i kras. Jag är inte den jag vill vara och det gör mig sur. Framförallt hinner jag inte med det jag vill hinna med....


JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!!! JAG SAKNAR ATT TRÄNA!!!
Tränade idag på handbollen i skolan, lite småkul då vi hade barnträning, vilket passade oss utmärkt!! Hoppade långhopprep, passade, lekte lekar, stafetter etc. Efterår kände jag mig glad, lycklig, bättre, duktig och allt som hör därtill. Jag saknar att träna, jag har nu i två veckor i rad tränad handboll en gång i veckan. Och veckan före det tränade jag handboll och en judoträning och veckorna före det var det inte mycket mer än det heller. Jag blir så trött. Och varför det är så här är för den jävla skolan. Jag blir inte mer än trött, deprimerad, ledsen, arg, frustrerad... eller jo, jag blir mer än det. Men jag vet inte om jag kommer komma på så många ord för att kunna förklara det!


Jag saknar att träna, ha kul på träningen, ha vänner att umgås och kämpa med och mot på tr'ningen så där riktigt ordentligt så jag känenr att jag förbättras och blir till en bättre idrottare och människa. Känna att jag gör någon nytta för mig själv och att jag har kul. Unnar mig något som jag verkligen tycker om. Men inte ens det hinner jag med när jag har skolan och allt annat också.


Jag berättar för många hur jag har det, vad jag gör, vad jag inte gör och vad jag vill göra och även vad jag itne vill göra som  jag redan gör. Alla säger, lugna ner dig, stressa inte osv. Jag är jätte glad för det, det säger jag itne att jag inte är. För jag blir glad av att höra det. Grejen är nog den att jag vill alldeles för mycket och är rädd för att jag inte skall hinna göra alt jag vill få gjort innan det är för sent liksom, och det gör mig stressad. Sen så är det så att jag vill göra så mycket men är rädd att jag inte har tid till allt det, elelr att jag itne har penar till allt det, eller att jag helt enkelt inte kan göra det av någon annan anledning.


jag har en Hello Kitty chokladkallender, jag gillar det inte, inte alls faktiskt. Det gör mig ledsen, inte ens en tomte på liksom.......... Fast en sak jag är glad över är; fastän jag är 18 år, fastän det egentligen är meningen att man skall se mig som vuxen nu, fastän jag inte har hjälpa till så mycket hemma som jag borde fastän massa saker som jag borde gjort men inte gjort och så vidare, så hade mamma tänkt skaffa mig en chokladkalender nu till december i alla fall. Vet ni hur mycket jag älskar min mamma????? Hon är verkligen en av de bästa. Jag vet bara inte hur jag skall kunna visa detta så att hon förstår... Ja, jag vet hur jag skulle kunna göra, men det räcker inte. För jag tror inte riktigt hon förstår till fulla att vi inte tar henne för givet, att vi vet hon tjatar för allas skull och inte bara för att hon tycker det är kul att plåga folk =) PUSS PÅ HENNE <333


Berättar om helgen i morgon, nu ska jag plugga på naturen som jag glömt hela dagen. Tänkte jag bara skulle avsluta den "roliga" dagen med ett blogginlägg!
Glöm föresten inte kolla in: http://www.caansmycken.blogg.se/
Där kan ni hitta handgjorda smycken till ett väldigt bra pris som både är kvalitativa och fina! ;)
KÖSS


Kommentarer
Malin

Du vet man blir aldrig för gammal för en chokladkalender, titta bara på mig! ;) haha!

2008-12-09 @ 18:20:56
URL: http://sandinus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0