Uugghhhh!!! Ääääckligt!!!

Usch, jag vill ha nytt tangentbord och en ny datormus! (bäst med förtydligande;D)

Ska snart till skolan... Jag ställde klockan på ungefär 20 i 8, för tänkte jag ville göra en massa saker nu på morgonen så slipper jag vara så stressad idag, m an inte då.. ag kom upp vid 20 i 9 i stället. Börjar inte förrän 10 i 10... så känns helt onödigt att jag legat och varit irriterad hur länge som helst på att klockan ringer så jävla ofta... hahahahahahaha!

Föresten, tränarutbildningen var riktigt kul i helgen i Ängelholm om jag inte sagt det. Och nu så har vi börjat med barnträningsutbildning på handbollen i skolan med. Gud, det är allt för roligt, tyvärr blir det nog inte mer teori på den biten, för där går det att snacka om hur mycket som heeelst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0