Vad har du lovat dig själv att göra nästa år som du inte kommer kunna uppfylla?

Nyår i morgon, redan!!!?
En dag som många längtat efter. Supandets helg på ett ungefär, eller?
För mig mycket mer än så; det är slutet på det gamla året som gått och början på ett nytt. Jag ser bakåt lite grand och tar åt mig av all kritik, både den dåliga och den bra, och försöker göra något bra utav den. Jag ser fram emot året som gått och önskar mig alltid saker som jag inte håller mer än i 2 månader och det som allra max, haha!

Mina nyårslöften;
• Börja träna igen ordentligt - för att må bra
• Börja bli mer positiv igen !
• Våga mera
• Uppfylla drömmar som jag har , eftersom studenten för mig och många andra tar sin plats om 6 månader och man har "ett helt liv" att blicka framåt på.

Vad har ni för nyårslöften? :)
PUSS !

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0