Varför stressa sönder sig själv tills man går in i väggen?

Jo, för att man skall hinna med allt man känner att man behöver, måste och vill!

Jag sitter och börjar bli sjuk, och varför? Jo för att jag är sönderstressad. Och en glad gubbe på det :).
Varfrö sätter man så höga krav på sig själv? Varför vill man göra allt på samma gång? Varför kan man inte räcka till för alla precis som man är utan stress och stoj? Jag vill så mycket, men hinner dess värre så mycket mindre. Mitt idealsjälv inte inte nära min självbild alla, det är så stor kongruens mellan dom så det går att skjuta nyårsraketer däremellan utan att någon av dom skulle höra det.

Men annars så är allting bra, tackar som frågar :)
/ C:t

 

Föresten, Nationella talet gick jätte bra!!
Föresten, psykologiprovet gick sjukligt bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0