Junior SM

Junior Sm va i helgen. Gick inte bra,. men det är kanske heller inte så jätte konstigt då jag varit skadad länge nu och gått på rehab...  :S Ska inte förklara bort det, men det är faktiskt så det är. har inte tränat på ngr veckor, ordentligt, börhade förra veckan lite smått.

Då, inte skoj, nu, sen igår - skoj tror jag :)

Efter SM:et som Jullan va och kollade på så åkte jag med henne hem till mig :) Först höll vi på att somna i min säng, sen pratade vi med hennes pappa och vi åkte på deras släktkalas, men åkte snarast därifrån för våran egna säkerhet x) eller ngt :P Sen kom vi hem till mig och det började spelat gitarr, jag hade jääätte mycigt då jag fick lyssna på dom när de spelade gitarr :)
Sen somnade vi efter legat och snackat halva natten. Jag vaknade vid 9, gick upp och kissade, satt ocg ritade lite innan jag la mig och vilade när Jullan vaknade. haha Gick la upp vid elva, halv tolv ngn gång tror jag.
Hade skitskoj hela dagen, HELA dagen. Ahh, gosch vad skoj jag hade med Jullan, och lite min syster med. VA så jävla flumig, låg på golvet och kravlade, brottades och betedde mig som en 5 åring x)

Sen idag träffat min älsklingsInes :) Kollade lite skor innan vi gick och fikade :) Snackade och hade trevligt. Vi två - samma nivå, eller vad sa du nu ;D




Lovet hitills har varit toppen, ochändå är det bara tisdag :D:D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0