God Fortsättning

NU har jul varit, nu har nyår varit och nu har skolstarten varit och alla mina träningar har satt igång nu igen. Dick lite annorlunda, men det kommer gå bra!
Jag hoppas alla har haft ett fint lov, mitt var ändå ganska bra. Första delan träffade jag kompis och jag var i Hylte på nyår med mina underbara vänner (!) sen så blrjade skolan i tisdes, och då hade jag alla mina tre nya kurser under den dagen, haha. jaja, men de verkar helt okej, dansen är skit kul, men lite småpinsamt, haha, men men, det går fint ;D 

Nu ska jag snart äta en liten bit så att jag inte är hungrig längre, eftersom jag känner jag börjar bli det, men ska nog käka om en halvtimme lr ngt så slipper jag äta en gång till innan träningen :P haha, men måste ju vara smart ;D

ha en fortsatt trevlig dag!

Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0