17 dagar kvar! Sen 18 år, och tjock?

Madde och Sara säger ju det, att man blir tjock när man fyllt 18. Tur att jag redan är det då så det inte blir någon alldeles för drastisk förändring ;D
Kom hem för en liten stund sen från Madde. Hon hade förfest, tack för att jag fick komma :)
Va skoj att träffa henne igen. Träffade henne igår vid lunch tid, och Sara, som skulle till stan med samma buss som mig (vilken annars liksom x)). Själv åkte jag till Östra Stranden för att träffa Alle. Satt i hennes stuga och pratade med henne mamma lite, sen lite med henne pappa, och så blev man bjuden på lunch, och de sa jag var finbesök (A) Stack till stan en stund och Alle shoppade nödvändigt. Seadan hem till mig för Alle skulle hämta lite grejer, sedan blev det att vi stannade här och vi åt middag allesammans här och tittade på Allsång på Skansen ^^

Idag har jag varit jääätte duktig. Jag tänker inte berätta hur det kommer sig, för då kanske jag inte försätter att vara duktig xD MEN DET HOPPAS  JAG INNERLIGT!!! ;D
Sen har jag skurat och damsugat golvet på nedervåningen, för att det verkligen behövdes!!
Aja, kom hem då och lämnade grejerna på rummet, gick ner och spelade kinaschack med mamma och lillasyster med ett rött äppel i handen och en kexchoklad som låg och väntade snällt bredvid mig för att bli uppäten :) (och det blev det med) tiihiii *  x) 

Strax sängen skulle jag tro, eftersom jag är ganska så trötter. Ska försöka komma ut och cykla med hunden i morgon, hon behöver motionera lite ;D


För så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0