18 ÅR OCH LYCKLIG!!!

JAG ÄR JU FÖR FAN 18 ÅR OCH LYCKLIG!!!!! 
JAG ÄR JU FÖR FAN 18 ÅR OCH LYCKLIG!!!!! 
JAG ÄR JU FÖR FAN 18 ÅR OCH LYCKLIG!!!!!
JAG ÄR JU FÖR FAN 18 ÅR OCH LYCKLIG!!!!!
JAG ÄR JU FÖR FAN 18 ÅR OCH LYCKLIG!!!!!
idag har varit riktigt bra ändå, i natt/gårkväll med :)
Igår var vi ute, först hos jullans päron och fick mat och så, sedan så hamnade vi på bulls ett tag och resten av kvällen spenderades på Vallentine :D Hade riktigt skoj, dansade och hade trevligt :D Det var; Alex, Julla, Malen, Degen och Muff, och jag då ^^
träffade en del folk där så det var skoj, bl.a. madde, linda, becca, ememlie och lius :D

Kom hem halv 5 och sen var det att bli väckt klockan 7 på morgonen för att familjen skulle sjunga för mig........ PUHUU!! Somnade om sen och gick upp vid 11. :P haha! Sedan s¨å var det att baka tårta och vila lite innan släkten kom. Álla släktmedlemmar som var här har nu åkt och det är tomt i huset. Har svettats som en gris, speciellt när man bråkar med en av lillkusinerna, som föresten inte är så liten längre, PUHUU! Haha, svettigt som fan xD
Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ta sig ett kvällsdopp, skulle faktiskt sitta väldigt bra med tanke på att man itne fått bara på hela dagen... =/ men men.

JAG ÄR JU FÖR FAN 18 ÅR OCH LYCKLIG!!!!!



Kommentarer
Linnéa

Du är 18 år, du är lycklig, du är bäst, du är du o det tycket vi alla väldigt mycket om att du är ! :D Du är även min söta lilla älskade Carro <3

2008-07-29 @ 01:44:13
URL: http://birnbo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0