21 juli 2008 (måndag)

Nu är det andra dagen som honskriver två inlägg på samma dag. Honvet att det kan bli lite mycket att läsa, men kanske hellre detta än att skriva en gång i månande, vem vet.
Idag har honinte gjort ett skit i stort sätt. Det enda vettiga var att hon målade hennes stol vit ännu en gång. Började göra det förra sommaren, i år ska den bli klar har hon bestämt! Så nu ska hon bara fixa något mjukt som man kan sitta på och tyg till stolsdynan. Den kommer bli skit fin. Så snart kommer hon slippa den här (nästan) bekväma stora stolen! :)
Sen så är det nytt skrivbord och hyllor som väntar! Hoppas att den tillökningen tillkommer snart.
I morgon ska honspringa en runda, rensa en utav hennes lådor hon har på rummet, få upp foton på väggen, damma och dammsuga bl.a.
På onsdag ska hon träffa Sandra!! Sen så ska hon iväg på fest på kvällen, längtar redan nu ska du veta att hon gör! :)


För så länge

Snälla kommentera gärna inläggen, och säg vad ni tycker om den nya designen på min blogg. Jag ska ändra mer, men vet inte hur jag ska göra riktigt...

 
Så här mysigt har jag haft det på mitt rum idag :)

 Gissa vart jag bor ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0