22 juli, och bara fem dagar kvar! :)

Kom precis hem från stan med samma buss som syster. Hon och hennes kompis Maja hade varit där. Maja hade köpt en fisk. Gick runt och kollade lite, flyttade över pengar från uttagskontot till sparkontot och kollade en present till en vän. Kollade skor, vill ha nya pumps, men hittade inga som jag kända att jag ville ha. Hittade stövlar jag ville ha istället, typ tre par. Ups 8-) =) Måste snart plocka in alla saker jag dragit fram från min låda. Orkar inte se det så här stökigt på rummet just nu. Är rädd jag behöver gå ner och hjälpa till med maten just nu bara, men jag okrkar inte. Ställer hellre in sakerna igen just nu faktiskt. Sen så ska jag nog fixa mina naglar, vara så sär tjejig som man kan i stort sätt. det behövs också ibland faksitk, tro det eller ej ;D

Jag har faktiskt ganska många smycken, jag vet inte vart jag ska göra av allt, vart skall jag förvara grejerna någon stans. och ändå, ändå, går jag och leter fina, nya smycken i affärerna, hahaha!

Har inte sprungit idag än, forhoppningsvis kommer jag ut senare ikv, ganska så sent då tror jag, får se. Anars blir det kanske bara en promenad, kanske hem till någon trevlig typ om man har turen till det ^^

För så länge snyggingar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0