Åhus 2008

Ny arena i år, så det var sådär. Man är ju så van vid den gamla och det har ju alltid varit så bra så länge man kan minnas. Det var sådär, kändes inte så bra när allting var inhängnat och så... men det kan nog bli bra om något eller några år.
Douglas lag förlorade semin i B-slutspelet och Josefine förlorade kvarten i B-slutspelet. Bra spelat av dom. Fast Douglas och dom slarvade ganska så mycket så det var ju lite tråkigt. Men bättre lycka nästa gång.
Åkte dit i söndes, kom hem idag. Idag var vi bara där en snabbis och sen åkte jag mamma och josefine (Som var kvar) till Kiviks marknad. Var inget vidare, men jag hittade äntligen en plånbok!!! Wiiiiieee :D

I morgon är det Rix FM festivalen :) Ska bli skoj. Sen så någon dag marinfestivalen eller nåtgot och sen ska jag nog till Åhus på lördag eller något, men bara kanske, och titta runt lite. Har aldrig varit i Åhus under de sista dagarna, och mamma och Josefine ville dit då så åker nog med dom över dagen. Får se hur det blir. Sen så är det nästa vecka och på söndag nästa vecka, den 27 juli... DÅ FYLLER JAG 18!!!!!!!!! :)

Nu ska jag ta det lite lungt och så, ha det bäst

För så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0