Carola (min "faster") gör mig verkligen glad!

Ringde Carola idag, främst för att veta om hon kommer ner med kusinerna på söndag men också för att få prata med henne! Hon är helt underbar. Hon får mig alltid att bli så glad, hon har den effekten på mig! Hon är alltid så snäll och trevlig och omtänktsam. Jag hoppas verkligen att hon har det bra för det är hon verkligen värd, av många anledningar! Men hon kommer ner på söndag med kusinerna, ska bli jätte skoj! Farmor och Farfar kommer med, men inte Inger =( Blev så ledsen när hon sa det i telefonen innan. Han har verkligen mycket klokt att säga hon, hon är underbar! :) Mormor och morfar kommer inte ner för de ska ut och segla, och Faster med kusiner och man vet jag inte för jag har inte kunnat  nå dom för de har problem med telefonerna! ....

FÖR OM NI INTE VET DET SÅ FYLLER JAG 18 ÅR PÅ SÖNDAG!!! (27 JULI) !!!


FÖR SÅ LÄNGE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0