Danmark

Idag har jag varit i Danmark med 4/5 av min familj. Douglas var hemma för han tyckte han hade bättre saker för dig där. dagen är trotts allt ganska så lyckad :D
Åkte en och en halv timme senare ( SÅ KLART! så blir det alltid xD) Kom till Danmark och gick runt lite på stan efter att pappa äntligen parkerat. Sedan blav det luch på ett ställe där vi ätit ett antal gånger ^^
Efter det gick jag och köpte mina stövlar som jag tittade på innan, de är underbart fina !! (A) :)
Sedan bar det av till ett annat ställa där det köptes sånt som man altid köper när man är i Danmark (gissa på ni ;D)
Blev även present till mig med (A) Kom över till Sverige med båten igen där det köpts godis. Och vi bar därefter av till IKEA!!!! <3333
Jag har nu fått mitt nya skrivbord !!! Finfinfint :)
Nu måste jag bara komma på vart jag ska ha alla grejer jag hade i det gammla 8-)

jäjä, sitter hemma just nu och tråkar, ingen på msn inne och han jag snackar med ska snart gå =(

För så länge babes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0