gårdagen och idag

Igår var jag i Kvibille och hälsade på Sandra. Kul att se henne, vi åkte in till stan tillsammans och där fick vi ta ett varsitt håll och säga hej då för dagen. Jag blev hämtade i stan av pappa. Kom hem och gjorde mig i ordning för kvällen. Fick skjuts till Gammletull och sen därifrån åkte vi också ganska snart. Åkte hem till Admir som igår fyllde 19 år!! Gratis lille du :) (F) Fick tacos hos honom och hade det trevligt. Blev en del sång, främst fån Nisse, haha ;D Sen så blev det att komma in till stan. Där skildes jag och Jullan från resten och satt med hennes jobbarkompisar och deras vänner istället. Sen stack jag iväg med Alexandra en stund innan jag och Jullan begav oss hem till Gammletull igen för att sova.

Idag vakande vi vid 11 och började leva. Sedan inte gjort så mycket under den del av förmiddagen som var kvar. Jag Åkte hem medans de åkte till Östra Stranden, jag skulle träffa Ines, som det blev till slut också.  :) I natt åker hon till Bosnien, så ha det så skoj där!! <3
Sedan så kom jag hem vid 4 någon gång igen. en liten promenad med hunden och sen hem och sola i trädgården. Fy fan vad lång tid det tar för att få färg tycker jag!! scuk... men men. SNART CYPERN!!! <3

För så länge

saknar den gamla enkla tiden, fast varför det blir svårt är la för att man gör det svårt själv antar jag också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0