Stockholm, här kommer jag

I morgon, 9,45, går planet som ska ta mig till Stockholm. Eller så är det i alla fall tänkt. Eftersom det är en stans by biljett så vet man ju aldrig vad som kan hända. Men när jag ringde och pratade med den snälla tjejen på andra sidan luren sa hon att det antagligen inte skulle vara några problem.
Planen är att jags ka umgås med mina morföräldrar en del, då det är de som jag ska bo hos. Sedan ska jag schoppa loss, båda i city och i Täby Centrum. Sedan ska vi ut och segla med segelbåten och bada i deras pool. Jag är bara ledsen att jag inte känner något kompis riktigt där eller så, så man skulle kunna umgås med någon annan än mormor och morfar, inte för att det är något fel på dom, men skulle varit lite roltigare ^^

Kommer i alla fall hem på söndag elelr måndag troligen, men man vet aldrig.


För så länge

ska låna morfars systemkamera!!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0