Torsdag - söndag

Torsdag till Söndag har jag bott hemma hos Familjen Nilssons :) (F)
Varit på Rix Fm festivalen och marinfestivalen alla kvällarna (utom ikväll, söndag) med Jullan och fler. Sen så har vi under dagarna sovit, kollat tv, lata oss allmänt och inte gjort ngn nytta tillv ärlden ungefär. Varit hemma max 3 timmar för att jag skulle duscha och byta kläder och göra mig fräsch igen ^^
Ikväll kom jag hem.
Idag har Jullan och jag varit på Östra stranden. Skulle ta oss en promenad på stranden och kanske ta en runde på minigolfbanan. Först gick vi till Alles stuga där hennes föräldrar var men ingen Alle, hon jobbade. Så satt och snackade med dom ett ganska så bra tag. Sen gick vi till Japans, dit Putte följde med. Jullan och jag spelade och Putte var vår caddie ;D Vi käkade på Japans alla 3 och sen stack vi till stan. Släppte av Putte och Jullan och jag åkte och handlade på Flygstaden åt henne. Sen så släppte hon av mig här och helgen är nu slut.
Inte för att ngn speciell vardag v'ntar mig, men helgen är hjelt enkelt slut...
Helgen har varit väääldigt bra måste jag säga! :)
I Torsdes var det ju Rix Fm, sen var vi ute på stan och hade det trevligt, många skratt :D xD hahahahahaaa!
Sen så kolat Håkan och Rydell & Quick då. Sen gått runt och kollat lite.

Tack Anders och Janike, ni är verkligen två av de bästa!!!

Flr så länge  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0