Jullan :D

Jullan är verkligen en av de personer som jag verkligen bryr mig mest om. Gud vad jag älskar den tjejen. Varje gång jag åker från Hylte så saknar jag henne så fort jag sitter på bussen.
Den här gången längtade jag itne hem alls, som vanligt då vill säga.


Men har haft underbart bra i Hylte som vanligt. Fick träffa Alex den här gången, äntligten ;D haha. men han spelade inte för mig dock :P

Kul att titta på 'ggaspelen också ett tag :P haha. KLite trött va man jue, och sen lite smått irreterad för att jag ska vistas i en sporthall 24 timamr om dygnet typ från fredag till onsdag morgon... suck. men hade superduper bra och fick träffa massa underbara männirkor :D:D


FY FAN FÖR DIG OM JAG HAR RÄTT!!!!!!!!

Puiss för now :)


Kommentarer
Linnéa

Du får faktikst ta o börja blogga lite mer :)

2008-04-05 @ 12:49:44
URL: http://Birnbo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0