ajkdfhdnkbvsdk

fy farao, trött som ett as. pratade med jullan i en halvtimme kanske, sen pluggade jag.

va och fikade med rasmus, asskönt :) tacktack för det. behövdes.
du gasv mig en underbar ide och vad jag ska göra som projektarbete, tror det blir det! :) tacktack igen :)

ska snart sova.
gör klart motivations.arbetet i morgon, orkar inte sitta hela natten om jag har engelska nationella i morgon!
fortfarande asglad för mitt MVG på den muntliga delen.
tja, nationella i matten kan man ju ta och torka sig med xD haha
ska göra prov på kapitel 3-5. bara surt att mer än helva klassen slipper gå på matten....
MEN JAG SKA KLARA NÄSTA MATTEPROV!! JAG BARA MÅSTE LIKSOM!

jag har 12 saker att göra i skolan, på 2 veckor, om inte mer, allt ifrpnb prov till inlämningar av olika slaag till rollspel. vad ska man göra.. mer än att plugga då asså?

längtar til helgen, en del skoj, sen så ska jag göra klart en del plugg, ska bli klar med hälften :)
jag bara måste!

saknar min kamera, vad jag hatar att vara utan den! Jag vet inte om mobilen eller kameran är min högra samt min vänstra...
mobilen kan jag ersätta för ett tag med att få en att låna eller ta en gammal vi har hemme, men kemar kan man inte låna medans sin egen är på lagningen, och vi har ju inte preci een extra liggandes hemma =/
fan om det itne går på garantin, jag menar, det kunde jag inte hjälpa =/=/ :$


För så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0