ännu en dag

ännu en dag har sin gång
vad kan vi göra

sitter i skolan. Lax sitter och drar lis-Britt till sig, hehe.
Ska s¨öka på Walter Scott snart, samt lite om boken Ivanhoe, som jag ska läsa, vilket jag inte kommer göra, ups... 8-) haha.

Lite molnigt i morse, men nu är det väldigt fint väder igen :)

Igår var jag på konfirmation, kanske jag skrev igår också kom jag på nu, men jag nämner det igen i sådanna fall. Va faktiskt väldigt skoj, spelade lite boll med Calle med, haha, hunden fick vara med och busa en del med :)

Har en del att plugga i veckan
? SF prov
? utvärdering om lektionen I&C
? engelska nationella
? utvärdering i hälopedagogiken
? raport på hjälm't föreläsning i PA:n
? arbete om motivation

bl.a. är inte allt tror jag... :O 



Kollade lite på internett igår, hittade massa modebloggar, gud så shoppingsugen jag blev!! JAG VILL SHOPPPA :D:D Jag blev riktigt irreterad och på dåligt humör för jag inte kunde shoppa och för att jag inte har några pengar.

I veckan får jag antagligen reda på om jag kommer få sommarjobb. Han sa ju att om jag inte hade något i maj heller så skulle jag komma in så skulle han seom han kunde hitta något till mig :) jag håller tummarna! (Y)

Ska jobba hos pappa på onsdag eller torsdag, antagligen onsdag en stund och torsdag en stund. För behöver vekligen plugga på motivationsarbete som ska in på fredag, men då har vi ju mentorsdag. Då ska vi vara på Västra Stranden och busa.... :S 



För så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0