Dagens innehåll

fortfarande sjuk, men ändå;

Stan - nya kläder :) (A)
teater - =(
stan ^^
hem och mys med syster ^^ - käkade lite tacos
pratat med jullen - =) <3

ser henne i morgon :)
Ska även träffa Elinor :D:D och Nisse också :P

Han träffade jag på stan idag med, han mådde väldigt bra =) xD


Sverige gick vidare i melodifestivalen, eller ska man nu säga Eurovision ? :S


För så länge

måste bara lägga till att; jag idag såg en väldigt fin kille på stan, gick bra, tills jag valde fel väg...
mamma och josefine hade ju olika svar till detta.
Josefine: Hur kunde du?
Jag: ja, tänkt vad jag missade, ett grovhångel mitt på stora torg
Josefine: jag marn ju det!!!


Mamma: Tror du verkligen det var dig hasn tittade på?
Jag:  ...  :'(


hahahahaha xD
Lätt bäst ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0