Gosch

Klockan är nu ganska så mycket änd¨, 23,05. Undra vad klockan komemr vara när jag slutar skriva...

Dagen har varit ganska okej ändå. var glad och pigg hela dagen i stort sätt :) faktiskt. men blev en del ledsen när jag fick reda på innan idag att mitt MIS prov som jag egentligen skulle gjrort igår som jag missade skulle fås göera på fredag, klockan 15,00. Jag vill liksom inte det, då hade jag planer på att gå på stan och mysa <3 men det f¨år bloi efter provet då, som jag hoppas att jag hinner!

jag ska nog beställa kläder från Ellos, har hittat massa fint där, kanske ett linne som är för stort, men då får jag sy in det, för fy faaan vad det är snyggt <3 :)

Pappa frågade om jag ville åka på konfirmation på söndag, det visade sig att min kusin Calle konfirmerar sig på söndag. Det var nog mitt beslut som fattade allting tror jag, det lät i alla fall som det. Så vi ska dit. Ja, jag vet, hur kul är det att sitta på en konfirmation... men men, då får vi träffa lite släkt och så, det ska blir väldigt skoj faktiskt! :)

Träningen idag gick underbart bra i stort sätt, jag är så glad för det! <3 Jag orkade, och ville. Det värsta är att det är bara på tisdagarna jag vill det i stort sätt, fast jag saknade ändå att Levander höll i träningen, idag var det Ference, men Levander vill nog träna :) hehe.

jag vet inte hur det blir med skolan i mogron, på morgonen, det kommer bli så stressigt och jag hinner aldrig i tid när lektionen på fredagarna börjar klockan åtta, hur fan ska jag då hinna till halv åtta? ja, jag kna gå och lägga mig, borde la gjort det för ett tag sen, men sen så ska man ju gärna kunna somna, och för det så behöver man bli trött, eller jag behöver det iaf.

Föråt för detta långa inlägg, men har ju inte skrivit på ett tag, så behövde skriva av mig lite.

Saknar dig Julieta, jag vet jag är en pain in tha as ibland, eller tja, ngt liknande iaf xD
Men jag försöker göra det bästa, vilket inte alltid leder till det bästa alltid. <33

(Nu är klockan 23,11)  x)

Dagen i morgon tror jag inte kommer vara så bra, eller jag är rädd för det!!
Först och främst så  vi ju hålla lektionen på Idrottsledarskap & coachingen, lätt irriterad över att C-klassen fick göra det på sin egen klass, men det kan nog bli bra ändå :P haha, fan, glömde öva idag :S aja, det löser sig :)
Sedan så måste jag plugga matte som fan eftersom vi har nationella på torsdag, sedan måste jag plugga op lite annat som jag har till nästa vecka också, sen så har jag ju MIS-provet på fredag också jue. SURT MEDFREDAGSPROV!! fast bättre med det än lördagsprov!!! :/


Lyssnar på bra musik, inte riktigt pallat lyssna på texten, men jag diggar soundet =)

Sleep tight sweeties !

KIm, va fan, nu har vi tappat det igen!!
SOMMAR <33
JAG LIOVAR, FÖR VI MÅSTE DÅ! =) <3 SAKNAR DIG! 

image5      image6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0