Jag sa ju ;)

Jag sa ju att jag skulle försöka skriva lite mer i min blogg ;D hehe .

Om ett tag kanske jag ska göra "reklam" för den, som många andra gör. Men då ska jag först komma igång så att man får lära något då också jue. Sen så försöka komma på lite mer intressanta saker att srkiva om x)

Har matte Nationella i morgon, om jag har tur får jag IG + :D
Haha.

Fint väder idag :)
Jag ska ikv beställa kläder från internett, en bikini, eller två, som jag tycker om, fast den ena bikinin har jag ingen nederdel till... men ska ha ett par vita trosor till dom :)

Jag frågade mamma om Ullared på lördag, hon skulle se :)
Alle, Jag, Mamma & Syster ska dit då i sånna fall, om mamma kör x) haha


Puss så länge, ska göra tråkigt visualiseringstest


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0