Komfirmation

Den var faktiskt ganska najs ändå, konfirmationen. Satt bredvid Douglas så hade ganska skoj.
Men va sur för att mina päron och min syster stod längst bak, de gick in och ut hela tiden, Josefine hade varit borta vid en bondgård inte långt därifrån under konfirmationen i kyrkan xD haha.

Drick av livet vatten - haha, så gärna så xD
Ni fattar inte det, pallar inte förklara och om jag skulle pallat det, skulle ni ändå inte fattat :o x)

Alica, Min kusins barn, underbart söt :)
Kul att träffa Faster, Farmor och Farfar, Calle och Axel bl.a. m.fl.
Varmt var det, som tusen. Skönt. Tog ltie bilder, med min systers kamera, och deras kamera, så ska be dom skicka bilderna till mig, måste ha dom. Dom blev väääldigt fina, Alica var ju med på ngr :)

PLuggat på ett prov idag som vi inte ska ha på tisdag som jag trodde, istället för ett prov som jag SKA ha på tisdag xD haha, tabbe :P

Snackade med Elin idag, gud, det var ett tag sen. Träffades för inte jäätte läänge sen, men detta behövdes, iaf för mig. Förlåt bara att jag störde dig när du pluggade (A) Ska gottgöra dig ngn dag :D

Nej, nu till annat.

För så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0