Resultat

Resultat är inte allt, men för mig betyder det ändå väldigt mycket. Tyvärr då, så får jag inte dom resultaten jag vill ha. Och det gör mig väldigt ledsen, och arg. Jag vet inte vad jag blir mest, men dom två adjektiven hör till det i alla fall. Jag är väldigt glöad över att sommarlovet kommer snart. Bara det att jag har en del kvar, inte allt för mycket, men en del ändå. Men snart klar med allt. Jag är nog mest bekymmrad över matten. Men det ska gå bra. Det måste......

I morgon har jag 2 stycken prov. Idrottsledarskap & coaching och Småföretagande. Jag känner mig just nu ganska så säker på SF, men när jag väl sitter där kommer det la gå piss ändå. Sur på min lärare där med, tänker fan inte flyttas runt den här gången. Därför jag fick så kasst bl.a. på förr aprovet...

Snackade med en väldig god vän idag, han är en förebild för mig faktiskt. Han är en person som jag lär mig väldigt mycket från, så glad jag har honom att lyssna på och ta lärdom av måste jag säga. Tack för allt. :)


Varit sjukt hela veckan, fortfarande inte helt frisk, lite av varje kvar, ja ni vet, behöver kanske inte rabbla upp allt. Mår kanske ni också dåligt ^^ xD haha.


Nu är det i alla fall bestämt, ingen tävling till helgen, dock ganska skönt ändå. Jag gjorde det för min skull, så klart! Har samtidigt en annan kännsla, hatar den här situationen. Vissa beter sig inte som man borde. Mer säger jag inte, för att jag vill inte bli så dåligt humör nu, eller sämre humör.. eller tjaaa... 

Har massa planer för helgen (!!!) men jag har inte sagt till mina föräldrar om detta, och jag vet inte riktigt vad dom tycker om det. Ja, jag vet, mitt liv, men ändå.... Josefine (min lillasyster) fyller 14 år på fredag, så det blir lit fira det :) <3 Sedan så förhoppningsvis bär det vidare på fest. Sen på lrödag blir det också iväg på grillning och mys :) PÅ lördag dag vet jag inte vad jag ska göra. För vet ni vad... DÅ HAR JAG INGET PLUGG KVAR ALLS!!!!! Jag kan kanske ha en sak på måndagen, men det har jag antagligen inte xD hahahahah! :P men men.
På fredag; jag kommer vara så glad då, då har jag inte ett jävla skit kvar, allt klart och jag behöver inte bry mig om skolan på hela 12 jävla veckor och 3 dgar :D:D:D:D:D:D:D:D
EFTERSOM JAG HAR EN EXTRA LOVVECKA <3<3<3<3 (fan, på tal om det, måste kolla så jag fick ledigt xD)

Ska ju till Cypern med Jullan och hennes familj, eller tja, hennes mor och far, mormor och man och kanske Nisse och Elinore :D jag hoppas Nissa och Elinore komemr med, skulle va asskoj!! :D:D

Pluggade på matten lite nyss, men jag fattade inget av det, så jag ska gå till Douglas i morgon, asmt kanske få lite hjålp av Sandra, om jag hinner vill säga. Hon är en riktig ängel Sandra!! Tack för att du hjälper mig med matten vännen! <3

Alle är hemma nu med :)
Hon har varit i Turklandet, hon ärväldigt brun och fin nu !! *avis* xD

Jaja, ska la försöka få någon nytta gjord nu. Ja, jag sa försöka :D


För så länge

jag vill fortfarande ha en spalt i en tidning där jag får skriva vad jag vill. Tankar om livet etc. Ska försöka skriva mer meningsfulla bloggar. När jag palalr och har ngt meningsfullt att skriva om xD ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0