skolan

Sitter och har tråkigt i skolan typ, fast jag har Alle här bredvid mig så jag blir lite munter då iaf :)

Har haft Nationella i matte för ett tag sen, gick skit. Säger inte mer än så!
har skrivit en sida på motivations-arbete, lite duktig är jag iaf :) Måste ju göra intervjuerna, men det gör vi i helgen lr ngt tror jag. Ska plugga MIS snart.
Det värsta är att jag har haft håla mellan 20 i 10 och till 10 över 2 typ. För eftersom Nationella gick sit så gick skit, så gick det också snabbt xD hahaha. Och Svenskan blev inställd. Och dansan börjar då som ni förstår 10 över 2. Ska käka här i skolan med Alle snart, sen ska jag nog hem. Jag ska försöka damsuga och kanske gå ut med hunden, sen försöka plugga lite MIS. Måste plugga det eftersom jag har provet i morgon. Inte förrän 15,00 så hinner plugga i morgon med. Eftersom jag slutar 15 minuter över 1 annars..... jag blir seriöst gråtfärdig :'(  ...

Bilddagboken är jag inne på alldeles för mkt tycker jag, men för lite för att hinna titta på alla bilder som alla lägge rupp xD haha Inte bra när vissa vänner har lägt upp runt 50 bilder... var xD

GISSA NÄR JAG VAKNADE I MORSE!!!! :D haha.

jag vaknade 20 över 6, och då gick jag upp. va jätte pigg när jag låg i sängen gick upp och märkte hur trött jag egentligen var xD Men var ju 'ändå tvungen att kissa. Duschade, plockade lite, fixade med bilderna som jag ska ge till Linda (min danslärare) och sen så käkade jag i lugn och ro. Och kom i tid till Nationella ;D


Helgen får vi se hur den blir, just nu lite orolig. För mamma och pappa vill åka till Farmor och farfar på lördag redan för att slippa gå upp tidigt på söndag. För det är nämligen så att vi ska på min kusins konfirmation då. Ska la bli sådär, tänkte mig nog inte för när  jag sa jag ville dit när pappa frågade xD haha. !!!

men men, farmor och farfar är där, föhoppningsvis Carola, Pter och Nicklas!! Och någora andra roliga i släkten, om vi har det på pappas sida :S xD haha.

Men men, ska bli skönt att komma iväg lite så med familjen ändå, i en annan miljö om man ska säga det på så sätt.

Gratis mat   !!!!!

:D:D xD


Lördag är ju planringen Jullan 16,00 - 17,00 hehe. Och resten utav kvällen hoppas jag :P
Sen så kanske Ullared på dagen, om jag har riktigt tur asså :P hehe, behöver åka dit och köpa lite saker, INte så jääätte mkt, men en del smågrejer! Vill dit i vilket fall som helst.

Jag måste bara tillägga innan jag avslutar att jag verkligen vill ha sommarlov nu och att vädret ska hålla i sig!!
Om det inte blir fint väder i sommar blir jag verkligen ledsen måste jag säga. Jag vill göra massa skoj, och till det behöver jag fitn väder! Lov, är verkligen något jag behöver. jag behöver tid.
Tid för mig själv och allt det jag vill göra.

Jag vill; rita, måla, sy, pärla, PYSSLA :D
umgås med vänner, promenera, träna, stranden, picknick, cykla ( till hylte bl.a. ), leka, busa, festa, sova, vila och maaaaaassa annat!


För så länge


ville egentligen inte ha det här bilden, ville ha en fin,
sommrig och egen bild, men har ju inte det i skolan... så..
image7



Kommentarer
Linnéa!

Wheey! Du har börjat skriva :) De tycker jag är mkt bra :) Puss söt

2008-05-09 @ 10:53:17
URL: http://birnbo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0