Jag vill måla om mitt rum, vinrött?

Skulle vara så skönt att få bort den blå färgen jag har, och måla dit någon annan, lite varmare, mörkare och bekvämare. Ska försöka kolla på färg i helgen eller nästa vecka. Denna är egentligen fullsmackad, får se om jag gör det jag ska bara. Ikväll blir det ingen träning, jag hoppas det idag faktiskt. Känner att jag vill försöka få lite andra saker gjorda, lite plugg, lite bilder, lite vila, lite mys och fix.

Detta hände bl.a. på lovet;

 
Jag planerade veckan i söndes, mysigt med täda ljus och så :)


JAG TOG MITT SVARTA BÄLTE!! STOLT SOM BARA DEN :) 


 
Jag lagade sjukt god chokladkaka (hemligt recept) och drack te till det medans jag myste lite



Alles födelsedagsfest :)

 
Förfest hos Linda innan Underbar :)



♥ CARRO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0