Lördag och helg

I går kändes som en lördag, och jag har ingen aning om varför :P haha!
Men idag är det i alla fall lördag och ingen annan dag! Vaknade en och en halv timme för sent idag, ups. Jäjä- Började med att äta frukost och sen plugga i ca. 2 timmar. Sen åka till matchen i sporthallen. Vi förlorade, dommarna var emot oss lite grand men men. Vis pelade absolut inte lika bra i andra halvlek. Det är alltid kul att spela handboll (nästan) vare sig man vinner eller förlorar egentligen. Vill träna mer!!!

Kom hem från matchen och har hunnit 'äta, ducscha och plugga faktiskt! :)

Rasmus kommer snart, vi ska måla min ena vägg, den som ska målas och inte har blivit det ^^ haha. Sen så bara chilla, antagligen åka till honom och se hur hans nya hus ser ut :)
Sen blir det ut en stund ikväll :) Ska bli kul.

I morgon ska jag övningsköra, så blir en lugn kväll, tyvärr !!

Ny blogg, inte klar ännu... orkade inte vänta på den, den andra var så otroligt ful!! Men hur fan centreras jag headern?? :S


PUSS :) snart äta hemlagat pizza med, med dinkelmjöl i degen istället =) GOOOTT!! :D


Kommentarer
Hanna

Du, du, du. Kolla in http://mimmisdesign.blogg.se/2008/october/designhjalp-guide.html där kan du kanske få någon hjälp med hur du centrerar headern.:P Hörs sen gullet.

PUSS!

2008-11-22 @ 20:21:41
URL: http://hannuus.blogg.se/
Petra

vad fin din blogg har blivit :D

2008-11-23 @ 17:46:10
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0