Möte

Mötet gick faktiskt riktigt bra. (äntligen kommer vi igång på riktigt!)
Mats och Magnus fick läsa affärsplanen och de tyckte att den var okej. Ska bara kolla igenom deras anteckningar och läsa igenom den ett par gånger till, sen klar! Fått ihop så mycket mer pengar än vad vi trodde också! Senast i morgon skall vi ha dom i handen och sen så är onsdag den dagen vi allra senast skall beställa våra delar.

För er som inte vet så har jag och Andrea startat ett företag, Caan Smycken UF. Vi säljer smycken.
Handgjorda, unika, enkla och vackra smycken till ett lågt pris. Till för alla och främst gjorda i silver och läder med berlocker och pärlor som deckoration.

Vi kommer att göra en hemsida/blogg och lägga upp bilder på smyckena vi gör och därifrån kan man nå oss via mail. en väldigt bra julklapp eller present. Blir både kill och tjej smycken så passar för de allra flesta! Kom ihåg och köp!! :) 
(Är också ett skolprojekt)

Ska och träna om en stund :)
Spelade bridge idag på fritidskunskapen. Okej, jag erkänner, det var ändå ganska så skoj, men jag är en sådan människa som gillar att spela spel, kortspel är inte mindre skoj heller. Men inte direkt det jag skulle välja att göra istället för att träna judo eller handboll om man säger så, haha!

FY fan vad jag har mycke tatt göra nu eller vad!! Missar teorin på onsdag på körskolan =/
Får se till att börja med datorerna, jag ska hinna med det i veckan!!



Jag kommer sluta i katasrof, sitta inne på
en anstalt i ett rum utan något alls, bara jag,
och en massa mjuka och sköna kuddar!!
Bra eller dåligt??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0