Nationella prov - muntliga (tal)

Gillar inte att hålla tal, men ändå så måste jag.
Håller på nu, har punkter, men jag har kommit fram till att det nog är bättre att skriva en hel text och memorera? jag vet inte, får la bli som det blir. Gud vad jag önskar att jag kunde prata inför folk utan problem! ... well well, bara att läsa sig antar jag.

Föresten, äter glass med just nu kalla hallon, de var varma från början....


^^ haha.

PUSS

varför ringer såddanna 004685 nummer hela tiden, orka!!! tiihiii * 

  
Jag har sagt hur jag skulle vilja ha det, men de bryr sig inte.
Tränade inte judo igår på grund av att en var där.
Jag som så gärna ville träna!

Tränade gym på morgonen, asgött!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0