Party-helg =)

Hade riktigt kul igår, och det ska jag ha idag med =)


Var först på förfest hos Linda. Blev tacos med Linda, Syren, Wallentin och Alexandra. Sedan lite senare kom också Andrea och Johanna dit. MAssa kul med bilder, dans och gott sälskap. Kan ju inte bli så jätte mycket bättre, eller?
Sedan så var det att dra vidare till underbar där jag hade gratis inträde (som tur var, annars hade jag nog inte gått). Dansade och träffade folk. Träffade Alexandras pojkvän Calle med kompisar som vi hängde med resten av kv´ällen typ ^^ haha. Mycket kul. Andrea och Alexandra är nog de skönaste flickorna jag känner :)
Sista svängen blev på Valentine där vi höll på och somna jag och Alle typ, haha. Blev attg å hem till Alle och Calles lägenhet tilsammans med dom och Oskar. Somnade nästan, Calle somnade! och étt tag senare kom David och Calle. Haha, Oskar skulle gömma sig, fy fan vad kul jag hade, fast han spillde öl på min fot... det sved! xD haha!
Blev att man sov över i lägenheten, och det blev samma runda som vanligt (?)

Ska nu äta frukost. Kom nämligen hem vid  tiden och mor min var itne den gladaste på mig.. men men, sånt händer det också. Duschade och sov lite så nu är det ltie bättre mående för mig i alla fall. Men mat behövs annars så mår vi ite bra idag. Efter fukosten här hemma ska jag till mitt andra eller tredje hem för att träffa lilla JullanBullan :)
Mycket trevligt ska det bli.
Tror nog att det blir en sväng på stan för Jullan behöver shoppa. :) haha.


Så mycket fräna bilder togs igår, alla som tog kort, SKICKA!!!
Kommer bilder sen, för dessa ill ni faktiskt se, eller tja, det kanske ni inte vill, men skit i det då och bara läs vidare när de kommer då :)


PUSS SÅ LÄNGE!

trodde inte att jag kände så... gud. du gör mig inte glad när du gör så. men du vet inte heller. hur skulle du kunna. men det är la bara att glömma? japp! :)


En ganska så ung jag (?) taget 2005 av mig med min webcam.
Detta är en utav ca. 6000 bilder jag tagit med webcam'en :D


Kommentarer
rebecca

jag tyckte vi hade skitskoj :) och NI är några utav om skönaste tjejerna som finns! Jättekul kväll, tack!

2008-11-01 @ 19:00:44
URL: http://waeli.blogg.se/
rebecca

just det, jag har bilder från mårtenson! lägger dom i delad mapp med en gång så får du lägga dina bilder från förfesten så fort du kan =)

2008-11-01 @ 19:02:37
URL: http://waeli.blogg.se/
alle

du är underbar bejb ;) <3

2008-11-02 @ 13:26:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0