sjuk

gick på psykologin bara för jag kände att jag var tvungen
kom upp på grund av att jag skulle få ge hem efter den, sjukskriva mig och sedan gå hem.
jag kom hem, mamma var fortfarande hemma. jag blev helt gråtfärdig, för jag visste att jag var tvungen att plugga.
nu har jag skrivit lite på projektarbetets loggbok. har jätte dåligt samvete för det bl.a.
inte gråtit.
ska städa mitt rum nu.
sen be mamma eller pappa åka, med mig, till inspiratören och ta fram en färg som jag ska måla om mitt rum med.
jag saknar ett lugn i mitt rum, jag saknar lugnare färg, fler hyllor, tavlor etc.

rummet:
♥ städa
♥ hitta färg / måla
♥ speglarna (systers till mig)
♥ hyllor
♥ fylla väggarna / hyllorna
♥ matta
♥ aseccoarer till rummet 

skall också plugga:
♦ psykologi
♦ geografi
♦ projektarbete (?)
svenska



en flicka som aldrig blir av med stressen, en flicka som just nu har mycken. en flicka som anser sig vara som ingen annan. en helt vanlig flicka alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0