Söndag, 2 november 2008


Kom hem tidigt igår.
Först var vi hos Sandra som hade fest, sedan så tog vi alla bussen till stan 00,40. Jag åkte med nästa buss hem för jag var jätte trött och mådde inte så bra tyvärr, men men! Hade väldans trevligt hos Sandra iaf, tack för allt tjejen, maten, kvällen och resten! =) <3

Idag så var det att gå upp ganska så tidigt. Hade jag fått bestämma så hade jag gått upp runt 1, men ibland får jag ju inte riktigt bestämma allt, hehe. Nej, men, var så här att laget skulle städa Asperoskolan efter Hallandslaget som varit där under helgen. Vi var 5 stycken som var där, jag kom senare för jag hade lite förhinder att komma i tid, men det hade jag redan innan sagt till om och det var lugnt som tur var. Seadn så stack jag till Jullan i stan hos hennes päron där vi gjorde ingenting som vanligt :) haha! Snackade med Sandra som förvånandsvärt var på bra humör under hela våran tid tillsammans i samma lägenhet/hus! Ganska så imponerane, går ju fan inte att skratta åt den tjejen!

Åkte faktiskt hem runt 4 för ja skulle hinna med en del grejer, men sköt upp det lite grand. Ska fixa lite utav det i morgon. Ska då åka och prova en klänning en gång till och sen kanske köpa den, svart jätte fin! :)
Sen så har mamma lovar att köpa ett par pumps till mig för mina är sönder, mamma skällde ut mig när jag hade dom senast, haha, då är det inte bra vill jag lova! xD

Kom i alla fall hem, jag har tittat på tv. Jag lagade middagen till familjen idag som blev väldigt lyckad måste jag säga. Någon röra med pasta där jag kastade ner kyckling, lök, champinjoner, sockerärtor, majs, kidneybönor, samt lite matlagningsgrädde, cayenpeppar, peppar, salt samt lite citron. Lyckat :) wiiie !! 


Ska nog ducha snart.. men min bror tog duchen före.
Är jag konstig som inte tycker om att duscha efter någon? Alltså, jag vill helst att duschen skall ha hunnit torka innan.... :S :$



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0