Söndag

Sitter hemma just nu, vid datorn där nere. Försov mig och kom upp vid fem i åtta. Skyndade mig och sedan kom jag till slut ut och körde lite bil. Sedan blev det hemmåt och ut med hunden. Kom in och mamma sitter i köket, får med mig tidningen in från brevlådan till henne. Mamma blir glad. Tog tre klementiner samt en banan, yogurten jag tog fram tog jag fram i önödan. Ställde in den igen. Slängde skalen från klementinerna och började äta på bananen vid datorn.

Hoppas helgen varit bra!

GRATTIS JULLAN I EFTERSKOTT! <3333
Hade kul i fredes! Ellenor var där också, tur för henne ;) Samlades hos Jullan först, sedan så gick vi ner till "stan" (hahahahahah!!) och åt på kinaresturangen. Där började vimset och det gick inte bättre ju längre kvällen gick =) . När vi var klara med maten gick vi till bowlinghallen och spelade discobowling. Jag fick tre strik's i rad, på grund av att jag satte mig när framme vid linjen efter att jag släppt iväg bollen. Jag skulle nog kunna livnära mig på en bowlingkariär snart tror jag (8-)) Efter bowlingen var det efterfest hos Alex. Fick besök av hans far, men han förwsvann nästan lika fort som han kom dit i stort sätt, hehe. Satt och snackade ett tag. Jullan somnade i Alex soffa, och vi andra tre som var kvar somnade i hans säng. Sov jätte skönt tills blev väckt för Muff kom och hämtade oss..... bläää. Kom hem till Jullan då, somnade efter en timme kanske... eller Inte Jullan, hon somnade direkt, men jag och Ellenor, hahah!! :P
Morgonen därpå gick det trögt att vakna, gud vad jag hade sovit tungt, =), synd bara att inte alla gjorde det, hehe. Anders kom och hämtade oss. SKjutsade Ellenor till tåget och sen hem till Halmstad med oss alla. Var hemma och duschade och vilade, sen fick jag skjuts av mamma till Jullan och släkten. Gick ut med Jaja precis när jag kommit in och fick den ordern. haha. Sen så satt vi bara och latade oss hela kvällen. Kollade TV, snackade och allmänt lata oss. Kunde inte göra så mycket någon av oss för Jullan skulle spela match idag (vilket hon gör just nu) och jag skulle köra bil.

Idag ska jag plugga och sova, =)

Grattis vännen! Jag hoppas att du får en underbar tid nu, och jag önskar dig all lycka och glädje som går att önska någon annan.
Jag vet du vet och jag vet jag vet! :)
Älskar dig! <3


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0