Stressig vardag, stressig helg

Hotmailen funkar inte, jag kommer inte in på sidan, och jag som behövde skriva ut en del som jag skickat dit. Blir galen på datorerna lite för ofta nu tycker jag. Det är mycket som strular på dom, är det för att datorerna blir överbelastade? Använda för mycket? Jag kan dock inte tro något annat, vad skulle det annars vara? Fler och fler använder datorer? Det är fan ingen omöjlighet!

Måste försöka ta mig till turist-tjoffset idag för att få tag i en karta. Måste börja på geografiarbete som jag inte gjort som vi skall ha seminarium på på onsdag... lite stressad? NEJ! STRESSAD TILL TUSEN! Och den är inte det ända jag har heller. Förlåt för att tjat om detta, men vad fan ska jag ta vägen med all den här skiten?

Träffade Ida igår när jag cyklade hem. Pratade lite om studenten, resa, plugga och lite så. Hon är en utav de trevligaste och mysigaste människorna jag känner. Hon är helt underbart go den tjejen! Puss på henne :)

Ska ha utvecklingssamtal snart, 10,40 för att vara exakt. Ska skriva sjukanmälan för de dagar jag varit sjuk, eftersom när skolan anser sig utvecklas så går det neråt... hmm... Jäjä.
Helgen skall jag till Ängelholm ( med min pappa.... =( ) Ska på tränar kurs =) Ska bli riktigt kul faktiskt. Inom judon då, men det som man lär sig där kan man ju reflektera till andra sporter och stunder också, vilket är superbra! :)


Nej, nu ska jag rusa.
/ C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0