STUDENTMÖSSORNA!!!! - (Kört "brum brum")

Kom precis hem från körningen med Marko. Går bra tycker han. Och jag bli irreterad när jag glömmer sker som jag vet om. Men som tur är så går det ganska så bra ändå. Kom fram till hur många timmar jag kört på ett ungefär, är ju faktiskt itne så många. Ska plugga svenska om en stund. Kände bara att jag behövde varva ner lite grand innan jag började med det.

Provade studentmössor idag!!
WEEEIII!! :)
Det är seriöst inte så långt kvar nu, jag är fan lite nervös
redan nu ändå. Usch,
sen börjar livet? eller hur är det nu man säger?
Min blev inte så dyr, köpte en tröja med, svart med gulddekorer
och så står det Student 09 också. Okej, loggan är inte jätte fin, men
tröjan var assnygg!! :)

Puss :)
jobbar på min blogg med, snart kommer den vara lite snyggare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0